Salla-Riikka
Kuusalu
Digital Language Studies, Chinese, French, German, Italian, Spanish
Contact
Links
Publications
Transformative Language Teaching Practices for Sustainability Among Adult L2 Learners of Swedish in a German University: The Case Study as a Teaching Method (2025)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Promoting sustainability in European language teaching (2025)
European Journal of Applied Linguistics
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Transformative Language Teaching for Sustainability: From Theory to Practice (2025)
From Theory to Practice
(C2 Toimitustyö tieteelliselle kokoomateokselle)
Hukkajoen raakkujen yliajoa koskevat mediadiskurssit (2025)
Humanistinen aikakausmedia Soihtu
(D1 Ammatillinen blogikirjoitus)
Ecological and Economic Sustainability in Namibian and Finnish Pre-service Language Teachers’ Reflections. (2025)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)EKKO-hankkeen tutkijat keväisessä Tartossa (2025)
Leala-tutkimuskeskuksen blogi
(D1 Ammatillinen blogikirjoitus)
Ecolinguistic Learning Modules for English Language and Linguistics (2025)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Kestävää kehitystä edistävä kielten opetus: Ideoita ja työkaluja kestävyyskasvatuksen ja kielten opetuksen yhdistämiseen (2025)
(D5 Oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja tai sanakirja )Future Visions and Pedagogical Practices in Pre-service Language Teachers’ Reflections on Sustainable Development in Language Teaching in Finland and Namibia (2025)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Language teachers as educators for sustainability in Finland – Factors influencing teachers’ perception of their agency (2025)
European Journal of Applied Linguistics
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )