Samppa
Suoniemi
Marketing
Contact
Publications
CRM system implementation and firm performance: the role of consultant facilitation and user involvement (2022)
Journal of Business and Industrial Marketing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The impact of firm-level and project-level it capabilities on CRM system quality and organizational productivity (2021)
Journal of Business Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Big data and firm performance: The roles of market-directed capabilities and business strategy (2020)
Information and Management
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Big Data – Driven Marketing (konferenssiabstrakti) (2018)
Academy of Marketing Science Annual Conference
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Big Data Resources, Marketing Capabilities, and Firm Performance. (2017)
Winter Marketing Academic Conference
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Big Data Analytics Use in Customer Relationship Management: Antecedents and Performance Implications (Esitys The 24th international colloquium on Relationship Marketing -konferenssissa, 6.-9. 2016 Toulouse, France) (2016)
The 24th international colloquium on Relationship Marketing
(O2 Muu julkaisu )
Cadogan & Lee’s (2010) Suggestion for Measuring Endogenous Formative Variables: An Empirical Example. (2013)
EMAC Annual Conference
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))