Soila
Merijärvi
Project Researcher, Digital Language Studies, Chinese, French, German, Italian, Spanish
Teaching assistant, Faculty of Social Sciences
MA
Contact
Links
Research
CORDIALIS (Connecting Remote Areas Through Digital Competences and Cultural Heritage)
Publications
Finnish pre-service language teachers’ understanding of culture – from cultural humility to social justice (2025)
European Journal of Applied Linguistics
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
EKKO-hankkeen tutkijat keväisessä Tartossa (2025)
Leala-tutkimuskeskuksen blogi
(D1 Ammatillinen blogikirjoitus)
Materials for Transformative Language Teaching for Sustainability Model—Students’ Perspectives (2025)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)(Teko)älyä kestävää kehitystä edistävään kielten opetukseen (2025)
Humanistinen aikakausmedia Soihtu
(D1 Artikkeli ammattilehdessä)
Kestävää kehitystä edistävä kielten opetus: Ideoita ja työkaluja kestävyyskasvatuksen ja kielten opetuksen yhdistämiseen (2025)
(D5 Oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja tai sanakirja )Future Visions and Pedagogical Practices in Pre-service Language Teachers’ Reflections on Sustainable Development in Language Teaching in Finland and Namibia (2025)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Oppijoiden kokemuksia CORDIALIS-materiaaleista (2024)
(I1 Audiovisuaalinen julkaisu)Kieliverkoston kestävän kehityksen teemavuosi päättyy, kestävä kehitys kielten opetuksessa pysyy (2024)
Kieli, Koulutus Ja Yhteiskunta
(D1 Artikkeli ammattilehdessä)
Vuorovaikutustaitojen itsearviointi kulttuuri- ja kielenoppimisaktiviteeteissa (2024)
(D5 Oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja tai sanakirja )EKKO-hanke: kestävästi kohti pedagogisia ratkaisuja (2024)
Hiiskuttua: Turun yliopiston humanistisen tiedekunnan verkkolehti
(D1 Artikkeli ammattilehdessä)