Athanasios
Christopoulos
Turku Research Institute for Learning Analytics
Contact
Publications
Is Immersion in 3D Virtual Games Associated with Mathematical Ability Improvement in Game-Based Learning? (2024)
International Journal of Science and Mathematics Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
A Virtual Reality Laboratory for Blended Learning Education: Design, Implementation and Evaluation (2023)
Education Sciences
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
A Data-Driven Approach to Compare the Syntactic Difficulty of Programming Languages (2023)
Journal of Information Systems Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Gamification in Education (2023)
Encyclopedia
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Engagement with Optional Formative Feedback in a Portfolio-Based Digital Design Module (2023)
Information
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Automatically detecting previous programming knowledge from novice programmer code compilation history (2023)
Informatics in Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Comparing the effectiveness of video and stereoscopic 360° virtual reality-supported instruction in high school biology courses (2023)
British Journal of Educational Technology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Online Professional Development on Educational Neuroscience in Higher Education Based on Design Thinking (2023)
Information
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The effects of augmented reality-supported instruction in tertiary-level medical education (2022)
British Journal of Educational Technology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Learning Management System Analytics on Arithmetic Fluency Performance: A Skill Development Case in K6 Education (2022)
Multimodal Technologies and Interaction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))