Eila
Lindfors
Professor, Department of Teacher Education (Rauma)
Professor
Innovation competences and innovation pedagogy, school safety and security, safety pedagogy
Links
Publications
Safety competence promotion in secondary education – A case of the Finnish NouHätä! Programme (2024)
Heliyon
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Huomaa hyvä – Miksi positiivisten turvallisuushavaintojen kerääminen koulussa kannattaa? (2024)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Onko väkivalta hyväksyttävä osaksi opettajan työtä? (2024)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen blogikirjoitus )
Participatory teacher-child interaction in advancing teaching coding and robotics in pre-primary education (2023)
Australasian journal of technology education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Tunnistamatonta riskiä on vaikea hallita (2023)
Turun yliopiston blogi
(O2 Muu julkaisu )
Risky Learning: How to Master a Risk and Safety in Technology Education Learning and Working Environments (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))PROPOSED MEASURES OF SCHOOL-BASED INTERVENTIONS TO PROMOTE SOCIAL AND MENTAL SAFETY (2023)
International Technology, Education and Development Conference, INTED proceedings
(O2 Muu julkaisu )
Turvallisuuskulttuurin itsearviointimalli tekee turvallisuudesta näkyvää ja yhteistä (2023)
Sirius
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Miten tehdään turvallinen koulu? (2023)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Tuurilla vai taidolla? – Turvallisuusjohtaminen perusopetuksen koulujen omatoimisen varautumisen arvioinnin (OVA) perusteella. (2023)
Palotutkimuksen päivät 2023, Pelastustieto: Palotutkimuksen päivät -erikoisnumero
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))