Kwok
Ng
Senior Research Fellow, Department of Teacher Education (Rauma)
Publications
Associations Between Technology Use, Knowledge and Inclusive Physical Education Teacher-Efficacy Among European Primary School Teachers (2025)
Physical Culture and Sport. Studies and Research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Trends in Indicators of Violence Among Adolescents in Europe and North America 1994–2022 (2025)
International Journal of Public Health
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Communicating physical activity messages with adolescents: what works? A scoping review with stakeholder consultation (2025)
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity
(A2 Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä lehdessä)
Co-creating the COMMUNICATE toolkit to support the communication of physical activity messages with adolescents in schools (2025)
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Introduction of the Digital Gaming Relationship (2025)
Media and Communication
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
‘Are we getting through to them? And in what way?’ Communicating physical activity with adolescents (2025)
Health Promotion International
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Sleep difficulties as a consistent risk factor for medically treated injuries among adolescents in 46 countries (2025)
European Journal of Public Health
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Sleep and stress in athletes with disabilities around the 2021 Tokyo Paralympic games during the pandemic (2025)
Scientific Reports
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Finnish parents' perception of the impact of COVID-19 on the lives of autistic adolescents (2025)
Humanities & social sciences communications
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Online Physical Education: A Mixed-Methods Study of the Health Perceptions and Professional Effectiveness of Physical Education Teachers (2025)
Education Sciences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )