Leila
Hurmerinta
University Lecturer, Marketing
Publications
No place like home – Or is there? Extended transformational potential of nursing homes during vital conjunctures (2022)
Journal of Clinical Nursing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Temporal Dynamics of Subjective Wellbeing in Commuting (2022)
Futures Conference
(Muu (O2))
Kestävä ja uudistuva yhteiskunta (2022)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Why Would You Run around Chasing a Ball? Embodied and Temporal Emotions during Leisure Time Physical Activity (2022)
Leisure Sciences
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Arkiliikkumisesta bisnestä: Kestävän liiketoimintaekosysteemin tulevaisuuskuva (2022)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Escaping into sexual play: A consumer experience perspective (2022)
(Muu (O2))Individuals’ Agency in Forming Physical Activity Experiencescapes (2022)
Futures Conference
(Muu (O2))
Boosted by failure? Entrepreneurial internationalisation as a cyclical learning process (Presentation at Annual Meeting of the Academy of International Business 2022) (2022)
Annual Meeting of the Academy of International Business
(Muu (O2))
Escapism or Integration? Family Constellation Reflecting on the Physical Activity Engagement (2022)
Futures Conference
(Muu (O2))
Mismatch, empowerment, fatigue or balance? Four scenarios of physical activity up to 2030 in Finland (2022)
Futures
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))