Leila
Hurmerinta
yliopistonlehtori, Markkinointi
Julkaisut
Mistä haavoittuvuus alkaa ja mihin se päättyy? (2020)
Lääkärilehti
(D1 Artikkeli ammattilehdessä)
Escaping into sexual play: A consumer experience perspective (2020)
Leisure Sciences
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Koronakriisin kasvomaskit ovat esimerkki kuluttajien kaipaamasta turvallisesta vapaudesta (2020)
Talouselämä
(E1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeli)
Monimenetelmätutkimus (2020)
(A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Temporality in the conception of life after a diagnosis of severe illness affected by interactions in healthcare service (2019)
(O2 Muu)Henkilöbrändi Rami (2018)
(B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa)From filthy to healthy and beyond: finding the boundaries of taboo destruction in sex toy buying (2018)
Journal of Marketing Management
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Vanhusten asema yhteisöissä heikkenee (2018)
Helsingin Sanomat
(E1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeli)