Leila
Hurmerinta
yliopistonlehtori, markkinointi
Julkaisut
Escaping into sexual play: A consumer experience perspective (2022)
(Muu (O2))Individuals’ Agency in Forming Physical Activity Experiencescapes (2022)
Futures Conference
(Muu (O2))
Boosted by failure? Entrepreneurial internationalisation as a cyclical learning process (Presentation at Annual Meeting of the Academy of International Business 2022) (2022)
Annual Meeting of the Academy of International Business
(Muu (O2))
Escapism or Integration? Family Constellation Reflecting on the Physical Activity Engagement (2022)
Futures Conference
(Muu (O2))
Mismatch, empowerment, fatigue or balance? Four scenarios of physical activity up to 2030 in Finland (2022)
Futures
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The interplay between customers’ incidental and integral affects in value experience (2022)
Marketing Theory
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Memorial playgrounds: Special ways of coping with extreme loss (2022)
Death Studies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
No place like home – Or is there? Extended transformational potential of nursing homes during vital conjunctures (2022)
Journal of Clinical Nursing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Temporal Dynamics of Subjective Wellbeing in Commuting (2022)
Futures Conference
(Muu (O2))