Mari
Siipola
Doctoral Researcher, Department of Education
Senior Researcher, Department of Education
Links
Publications
Welcome to READING NESTS : A shared project of EstEA, FinRA, & LatRa (2024)
Literacy today
(D1 Artikkeli ammattilehdessä)
Integrating the Arts into Preschool Literacy Practices (2024)
Young Children
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Painotetun opetuksen hyödyt jäävät oppimisen ja hyvinvoinnin kannalta vähäisiksi Turussa (2024)
(D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti tai -selvitys )Inequalities in adolescent mental health and allocation of students to selective classes in comprehensive schools in Finland: a longitudinal study (2024)
Journal of Epidemiology and Community Health
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Selective Classes and Early Health Inequalities in Comprehensive Schools in Finland (2024)
Journal of School Health
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Widening Teachers' Reading Repertoires: Moving beyond a Popular Childhood Canon (2024)
Reading Teacher
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Osaaminen, kouluinto ja koulu-uupumus kaupunkikoulujen eriytyneissä oppilasryhmissä: painotetun ja yleisopetuksen luokat Turussa (2023)
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Parents’ Experiences on a Family Literacy Program in Finland (2023)
European journal of education and pedagogy
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Student Teachers as Readers: The Reading Experiences and Reading Pedagogy of Finnish and British Student Teachers (2023)
Australian Journal of Teacher Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )