
Mari
Siipola
Doctoral Researcher, Department of Education
Publications
Deep Talk: A Dialogic Instruction Method for Enhancing the Sense of Belonging (2022)
European journal of education and pedagogy
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Mitä tietoa seulontatieto kertoo opettajalle? Tarkastelussa monikielinen oppilasryhmä ja lukutaidon tuen tarpeen seulonta (2022)
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Finnish Children’s Perceptive to Kamishibai: A Multisensory Storytelling Method for Arts-Based Literature and Language Education (2022)
Journal of creative practices in language learning and teaching
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Sanojen sinfoniaa Lounais-Suomessa 2021–2022 : Hankkeen tutkimusraportti (2022)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Oppiaineiden oppiminen kevään 2020 hätäetäopetuksen oppimisympäristöissä – Peruskoulun alimpien luokkien oppilaiden kokemuksia (2022)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Holistic Literature Education as an Effective Tool for Social-Emotional Learning (2021)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Kehityksen ja oppimisen tuki sekä inklusiivisuus varhaiskasvatuksessa : Selvitys nykytilasta kunnallisissa ja yksityisissä varhaiskasvatuspalveluissa sekä esitys kehityksen ja oppimisen tuen malliksi (2021)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Perusopetuksen alimpien luokkien oppilaiden kokemuksia pandemian aikaisesta etäopetusjaksosta (2021)
Sosiaalipedagoginen Aikakauskirja
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))