Pekka
Räsänen
Professor of Practice, Centre for Learning Analytics
Links
Publications
Conditions of distance learning and teaching and their relation to elementary school children's basic number skills after the suspension of face-to-face teaching during the COVID-19 pandemic (2023)
Frontiers in Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Subtypes of Mathematical Learning Disability and Their Antecedents: A Cognitive Diagnostic Approach (2022)
Child Development
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Teaching and Learning Mathematics in Sub-Saharan Africa: An Introduction to the Special Issue (2022)
Journal of Applied Learning and Teaching
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
How physical activity, fitness and motor skills contribute to math performance: Working memory as a mediating factor (2021)
Scandinavian Journal of Medicine and Science in Sports
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Effects of Gender on Basic Numerical and Arithmetic Skills: Pilot Data From Third to Ninth Grade for a Large-Scale Online Dyscalculia Screener (2021)
Frontiers in Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))