Rami
Olkkonen
Professor, Marketing
Publications
The realness of fakes: Primary evidence of the effect of deepfake personas on user perceptions in a design task (2023)
International Journal of Human-Computer Studies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The underexplored potential of intertextuality in advertising (Presentation at The 21st International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2023) (2023)
International Conference on Research in Advertising (ICORIA)
(Muu (O2))
CRM system implementation and firm performance: the role of consultant facilitation and user involvement (2022)
Journal of Business and Industrial Marketing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The impact of firm-level and project-level it capabilities on CRM system quality and organizational productivity (2021)
Journal of Business Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Roughing out a Sobering (?) Research Paradigmatic Schema for Marketing and other Social Phenomena Studies (2020)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))“Shopping for Items” or “Partnering for Performance”? A framework of purchasing practices for value co-creation in post-outsourcing buyer–supplier relationships (2018)
Journal of Business and Industrial Marketing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Minne menet, markkinointitiede? (2018)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))With or without super platforms? Analyzing online publishers’ strategies in the game of traffic (2018)
International Conference on Social Informatics, Lecture Notes in Computer Science
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Interactive value formation in inter-organizational relationships: Dynamic interchange between value co-creation, no-creation, and co-destruction (2017)
Marketing Theory
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))