Rami
Olkkonen
professori, Markkinointi
Julkaisut
CRM system implementation and firm performance: the role of consultant facilitation and user involvement (2022)
Journal of Business and Industrial Marketing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The impact of firm-level and project-level it capabilities on CRM system quality and organizational productivity (2021)
Journal of Business Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Roughing out a Sobering (?) Research Paradigmatic Schema for Marketing and other Social Phenomena Studies (2020)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))Minne menet, markkinointitiede? (2018)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))With or without super platforms? Analyzing online publishers’ strategies in the game of traffic (2018)
International Conference on Social Informatics, Lecture Notes in Computer Science
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
“Shopping for Items” or “Partnering for Performance”? A framework of purchasing practices for value co-creation in post-outsourcing buyer–supplier relationships (2018)
Journal of Business and Industrial Marketing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Interactive value formation in inter-organizational relationships: Dynamic interchange between value co-creation, no-creation, and co-destruction (2017)
Marketing Theory
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The potential of network pictures for international alliance and network research (2015)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Dynamic capabilities and firm performance in a financial crisis (2014)
Journal of Business Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Forging Links between Ethical Theory and Business Network Research (2014)
Industrial Marketing and Purchasing Conference
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))