Rami
Olkkonen
professori, Markkinointi
Ota yhteyttä
+358 29 450 2581
+358 40 130 6067
Rehtorinpellonkatu 3
20500
Turku
Julkaisut
“Shopping for Items” or “Partnering for Performance”? A framework of purchasing practices for value co-creation in post-outsourcing buyer–supplier relationships (2018)
Journal of Business and Industrial Marketing
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Minne menet, markkinointitiede? (2018)
(B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa)With or without super platforms? Analyzing online publishers’ strategies in the game of traffic (2018)
Lecture Notes in Computer Science
(A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa)
Interactive value formation in inter-organizational relationships: Dynamic interchange between value co-creation, no-creation, and co-destruction (2017)
Marketing Theory
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
The potential of network pictures for international alliance and network research (2015)
(A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Dynamic capabilities and firm performance in a financial crisis (2014)
Journal of Business Research
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Forging Links between Ethical Theory and Business Network Research (2014)
(A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa)Cadogan & Lee’s (2010) Suggestion for Measuring Endogenous Formative Variables: An Empirical Example. (2013)
(A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa)Co-Innovation: Characterization after 25 Years of Research (2013)
(A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa)The conceptual locus and functionality of key supplier management – A multi-dyadic qualitative study (2013)
A multi-dyadic qualitative study
Industrial Marketing Management
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)