
Teija
Koskela
University Research Fellow
Areas of expertise
inclusive education
education for sustainable development
teacher education
educational organizations
Teaching
Research methodsCritical thinkingInclusive educationSustainable development
Finnish educational systemEducational science
Finnish educational systemEducational science
Publications
Oppilaiden tuen tarpeet luonnontieteiden opetuksessa opettajaopiskelijoiden näkökulmasta Pupils needs for support in science education: Teacher students’ perceptions (2021)
LUMAT-B : international journal on math, science and technology education
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Parents’ Views on Family Resiliency in Sustainable Remote Schooling during the COVID-19 Outbreak in Finland (2020)
Sustainability
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Practical Training in Teacher Education: Reflecting Physical and Psychological Learning Environment (2020)
Communications in Computer and Information Science
(A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa)
Hermeneutikko pureutuu oppimisen kulttuurimuutokseen (2020)
Aikuiskasvatus
(B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä)
Opettajaopiskelijoiden käsityksiä oppimisesta erilaisissa oppimisympäristöissä (2020)
Aikuiskasvatus
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Hei taas Joulupukki! (2018)
Länsi-Suomi
(E1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeli)
Capability to be Educated—Inspiring and Inclusive Pedagogical Arrangements from Finnish Schools (2018)
Journal of Human Development and Capabilities
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Koulutustutkimus ja vastuullisuus – mission (im)possible? (2018)
Kasvatus-lehti - Koulutuksen tutkimuslaitos
(A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikauslehdessä)
Yhteisopettajuus osana kolmiportaisen tuen toteuttamista. Tapaustutkimus yhden koulun toimintamalleista (2018)
NMI-Bulletin
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Making meaning of inclusive education: classroom practices in Finnish and South African classrooms (2017)
Compare: A Journal of Comparative and International Education
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)