Teija
Koskela
yliopistotutkija, opettajankoulutuslaitos (Rauma)
Laitoksen varajohtaja, vastuualueena koulutus
Linkit
Asiantuntijuusalueet
inklusiivinen kasvatus
kestävä kehitys
opettajankoulutus
koulutusjärjestelmät
Opetus
Opettajankoulutus
Osallistava kasvatus
Vanhempien osallisuus kouluyhteisöissä
Opiskeluhuolto
Kestävä kehitys
Suomalainen koulutusjärjestelmä
Luottamus
Laadulliset menetelmät
Julkaisut
Signs of Trust – Parent’s Vulnerability and Trust when Collaborating with Their Child’s Teacher (2025)
Zeitschrift Fur Soziologie Der Erziehung Und Sozialisation
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Näkymätön näkyväksi – yläkoulun opettajien tuen tarve luokanohjaajan opiskeluhuoltotehtävissä (2025)
Kasvatus : Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Science capital: Results from a Finnish population survey (2025)
Public Understanding of Science
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Jatkuva opetussuunnitelmatyö tiedekunnassamme (2025)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen blogikirjoitus )
Validation of the student version of the perceptions of inclusion questionnaire in Finland (2025)
Scandinavian Journal of Educational Research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Terapeuttisen diskurssin rakentuminen laajennettua oppivelvollisuutta koskevissa lehtikirjoituksissa (2025)
Nuorisotutkimus
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Parental involvement in supporting their children in inclusive education: Cooperation with school professionals in Finland (2025)
Cogent Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Pre-service Primary Teachers’ Understandings of Inclusive Practice in Scotland and Finland (2024)
European Journal of Inclusive Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Science capital as a lens for studying science aspirations – a systematic review (2024)
Studies in Science Education
(A2 Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä lehdessä)
Reflections on social learning environment and 21st century learning skills (2024)
International Journal of Telemedicine and Clinical Practices
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )