Tuire
Palonen
University Research Fellow, Department of Teacher Education (Turku)
Publications
Shared and Contested Views of Education Professionals on the Forms of Privatisation within Comprehensive Schooling in Finland (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Pedagoginen yhteistyö kulttuurisesti ja kielellisesti moninaisessa kouluyhteisössä (2023)
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Practical nurse students’ misconceptions about infection prevention and control (2023)
Vocations and Learning
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
From autonomous actors to collaborative professionals: perceptions of co-teaching in a Finnish school community (2023)
Scandinavian Journal of Educational Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Koulutusliiketoimintaverkosto Suomessa: Päällekkäisjäsenyysanalyysi (2023)
Kasvatus-lehti - Koulutuksen tutkimuslaitos
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Exploring Finnish fifth-grade pupils' academic peer assistance networks (2023)
Scandinavian Journal of Educational Research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Seeing Workplaces from a Social Network Analysis (SNA) Approach (2022)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Together with my playmates: Preschoolers' peer relationships and interactions in small group settings (2021)
Learning, Culture and Social Interaction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
University teachers’ digital stories of sustainable development: A method for learning to teach (2021)
Ammattikasvatuksen Aikakauskirja
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Guidance in computer-supported collaborative inquiry learning: Capturing aspects of affect and teacher support in science classrooms (2021)
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))