Tuire
Palonen
yliopistotutkija, opettajankoulutuslaitos (Turku)
Julkaisut
Seeing Workplaces from a Social Network Analysis (SNA) Approach (2022)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))University teachers’ digital stories of sustainable development: A method for learning to teach (2021)
Ammattikasvatuksen Aikakauskirja
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Digital Stories Representing Agency Enhancement at Work (2021)
Adult Education Quarterly
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Together with my playmates: Preschoolers' peer relationships and interactions in small group settings (2021)
Learning, Culture and Social Interaction
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Osaaminen ja harjoittelu ja niiden taustalla oleva sosiaalinen konteksti musiikin alalla (2021)
(Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa (D2))Guidance in computer-supported collaborative inquiry learning: Capturing aspects of affect and teacher support in science classrooms (2021)
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Peer selection and influence: Students’ interest-driven socio-digital participation and friendship networks (2020)
Frontline learning research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Correction to: Student Teachers' and Experienced Teachers' Professional Vision of Students' Understanding of the Rational Number Concept (vol 77, pg 491, 2020) (2020)
Educational Psychology Review
(Muu (O2))