Tuire
Palonen
yliopistotutkija, opettajankoulutuslaitos (Turku)
Julkaisut
Types of relations (2025)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Mathematics teachers’ professional influence within teacher communities: the role of work experience and pedagogical content knowledge (2025)
European Journal of Teacher Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Shared and Contested Views of Education Professionals on the Forms of Privatisation within Comprehensive Schooling in Finland (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Protective ties for integration: Schools as support hubs for Ukrainian refugee families (2024)
(D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti tai -selvitys )Pedagoginen yhteistyö kulttuurisesti ja kielellisesti moninaisessa kouluyhteisössä (2023)
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Practical nurse students’ misconceptions about infection prevention and control (2023)
Vocations and Learning
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
From autonomous actors to collaborative professionals: perceptions of co-teaching in a Finnish school community (2023)
Scandinavian Journal of Educational Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Koulutusliiketoimintaverkosto Suomessa: Päällekkäisjäsenyysanalyysi (2023)
Kasvatus : Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Exploring Finnish fifth-grade pupils' academic peer assistance networks (2023)
Scandinavian Journal of Educational Research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )