
Jaanet
Salminen
University Lecturer, Department of Teacher Education (Turku)
KT, erityisopettaja, fysioterapeutti
Publications
Preparing students for interprofessional collaboration in services for children with special needs in Finland: A document analysis (2023)
International journal of care coordination
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
NEPSOS-hanke: monitieteistä tutkimusyhteistyötä neuropsykiatrisesti oireilevien nuorten palvelujen kehittämiseksi (2023)
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Kokemuksia monialaisesta yhteistyöstä Teknologialla osallisuutta – verkostolla vaikuttavuutta (TEKOS) -hankkeessa (2023)
Dialogiblogi : Sote-akatemian monialainen blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Opiskeluhuollon uudelleenjärjestämisen vaaranpaikat (2023)
Hallinnon Tutkimus
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))
Akateemista tutkimusta monialaisuudesta - esimerkkinä Turun yliopisto monitieteinen Sote-akatemia. (2022)
(Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa (D2))Leveämmät hartiat vai syvempiä kuiluja? Moniammatillisen yhteistyön mahdollisuudet ja haasteet perusopetuksen oppilashuollossa (2022)
Sosiaalilääketieteen päivät
(Muu (O2))
”Sote ei riitä lapsille” – lapsilähtöisyyden edellytyksenä on sektorirajat ylittävä yhteistyö sekä koulutus- ja johtamisjärjestelmien uudistaminen (2022)
MustRead
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Neuropsykiatrisesti oireileva nuori monialaisten palvelujen viidakossa (2022)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Väitöskirjan tulokset käyttöön? Analyysi varhaiskasvatusta sekä esi- ja perusopetusta käsittelevissä väitöskirjoissa esitettyjen suositusten käytettävyydestä (2022)
Tiedepolitiikka
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))