
Juli-Anna
Aerila
University Lecturer, Department of Teacher Education (Rauma)
PhD (education); Docent (literature education and reading)
Publications
Oppilaiden hyvinvointi poikkeusolojen etäopetuksessa (2023)
Nuorisotutkimus
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Taidelähtöinen työpajatyöskentely Seminaarin puutarhassa luontoherkkyyden herättelijänä (2023)
Kas!-blogi
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
LUKUILO SYTTYY LUKUHETKESSÄ JA KASVAA DIALOGISESSA VUOROVAIKUTUKSESSA (2022)
Pikkunorssi blogi
(Muu (O2))
Opettajien eläytyvä lukeminen – kirjallisuusterapeuttinen lähestymistapa fiktioon (2022)
Kielikukko
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
KOONTIRAPORTTI KOAVA – Kielitietoisen oppimisympäristön arviointi varhaiskasvatuksessa 1.10.2016–30.11.2021 (2022)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Koulujen kirjavalikoimat osana kielitietoista kirjallisuuskasvatusta (2022)
Ainedidaktiikka
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Lukukassityynyt motivoimassa pieniä ja isoja lukijoita (2022)
Tekstiiliopettaja
(Artikkeli ammattilehdessä tai kirjoitus ammatillisessa blogissa (D1))
Kirja on läsnäolon lahja lapselle (2022)
Turun Sanomat
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Iltasatukirjahylly lisäsi lasten lukuintoa Helsingissä (2022)
Kielikukko
(Kirjoitus tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (B1))