Alumni of the Faculty of Education
Everyone who has studied or worked at the Faculty of Education is our alumni. Let's keep in touch!
As our alumni you're welcome to
- participate in all of the Faculty's alumni events, seminars etc.
- take part in developing the Faculty's research and education by giving us feedback and ideas
- help us develop our students connections to work life by offering internship possibilities or Bachelor's or Master's thesis topics
Alumni AfterWork events
The Faculty of Education organizes Alumni AfterWork events. Read more about the events and sign up
Contact us
Publications for the professional community and the general public
Kohti lasten ja nuorten yhteisöllistä lukemista (2024)
(Article in a professional research book (D2))Kiire lisää opintopaineita ja uupumusta (2024)
Turun Sanomat
(Popularised article or blog post (E1))
Yläkoulun opettajat ja demokratiakasvatus : Käsitykset, resurssit ja toteuttamismahdollisuudet (2024)
(Published development or research report or study (D4))Huomaa hyvä – Miksi positiivisten turvallisuushavaintojen kerääminen koulussa kannattaa? (2024)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Vähemmistönuoret osallistuvat yhteiskuntaan monipuolisesti, mutta tarvitsevat siihen myös tukea (2024)
(Published development or research report or study (D4))Rauman norssilla toimitaan ja tutkitaan – oppilaat tutustumassa matematiikkaan ja luonnontieteisiin (2024)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Kielten opetuksen noidankehästä kestävään kielikoulutuspolitiikkaan (2024)
Hiiskuttua: Turun yliopiston humanistisen tiedekunnan verkkolehti
(Article in trade journal or blog post (D1))
Kestävän kehityksen yhteistyötä: käsityökasvatusta SPR:n kanssa (2024)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Kirjaleikki tasoittaa lapsen tietä kirjojen luokse (2023)
Onnimanni
(Article in trade journal or blog post (D1))
Nuorten talousajattelua tulee syventää ja monipuolistaa (2023)
Helsingin Sanomat
(Popularised article or blog post (E1))
Kielikukko 2/2023; Lukupesä-teemanumero (2023)
(Editorship of a professional journal, book or conference proceedings (D6))Workforce Development in Finland and in the U.S. (2023)
Fulbright Finland News
(Article in trade journal or blog post (D1))
Rehtori tekee turvallisuuskulttuurista näkyvää (2023)
Turun Sanomat
(Popularised article or blog post (E1))
Kokemuksia Rauman normaalikoulun tutkiva ja kokeileva opettaja opetusharjoittelusta RNKL 0016 (2023)
Sirius
(Article in trade journal or blog post (D1))
Kokemuksia monialaisesta yhteistyöstä Teknologialla osallisuutta – verkostolla vaikuttavuutta (TEKOS) -hankkeessa (2023)
Dialogiblogi : Sote-akatemian monialainen blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Joustava matemaattinen ajattelu kuuluu kaikille (2023)
Erityiskasvatus
(Article in trade journal or blog post (D1))
Taiteen eri muodot johdattavat lukijan tarinaan (2023)
Virikkeitä
(Popularised article or blog post (E1))
Digitalisaation vaikutus oppimistilanteisiin, oppimiseen ja oppimistuloksiin yläkouluissa : Kansallisen tutkimushankkeen ensituloksia suosituksineen (2023)
(Published development or research report or study (D4))Työkalu eriyttämisen onnistumiseen (2023)
Erityiskasvatus
(Article in trade journal or blog post (D1))
Vitosluokan ympäristöoppi: Onko video vai kuvitettu teksti parempi oppimiseen? (2023)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))