Alumni of the Faculty of Education
Everyone who has studied or worked at the Faculty of Education is our alumni. Let's keep in touch!
As our alumni you're welcome to
- participate in all of the Faculty's alumni events, seminars etc.
- take part in developing the Faculty's research and education by giving us feedback and ideas
- help us develop our students connections to work life by offering internship possibilities or Bachelor's or Master's thesis topics
Alumni AfterWork events
The Faculty of Education organizes Alumni AfterWork events. Read more about the events and sign up
Contact us
Publications for the professional community and the general public
Kielten opetuksen noidankehästä kestävään kielikoulutuspolitiikkaan (2024)
Hiiskuttua: Turun yliopiston humanistisen tiedekunnan verkkolehti
(Article in trade journal or blog post (D1))
Kestävän kehityksen yhteistyötä: käsityökasvatusta SPR:n kanssa (2024)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Kohti lasten ja nuorten yhteisöllistä lukemista (2024)
(Article in a professional research book (D2))Kiire lisää opintopaineita ja uupumusta (2024)
Turun Sanomat
(Popularised article or blog post (E1))
Yläkoulun opettajat ja demokratiakasvatus : Käsitykset, resurssit ja toteuttamismahdollisuudet (2024)
(Published development or research report or study (D4))Huomaa hyvä – Miksi positiivisten turvallisuushavaintojen kerääminen koulussa kannattaa? (2024)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Vähemmistönuoret osallistuvat yhteiskuntaan monipuolisesti, mutta tarvitsevat siihen myös tukea (2024)
(Published development or research report or study (D4))Rauman norssilla toimitaan ja tutkitaan – oppilaat tutustumassa matematiikkaan ja luonnontieteisiin (2024)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Kokemuksia monialaisesta Teknologialla osallisuutta – verkostolla vaikuttavuutta (TEKOS) -hankkeessa (2023)
Dialogiblogi : Sote-akatemian monialainen blogi
(Article in trade journal or blog post (D1))
The changing nature of the Finnish education system and its terminology: policy produces terminology and vice versa – is it so? (2023)
Research about the ECEC -blogi
(Popularised article or blog post (E1))
"Kyl Raum o ain Raum" - verkostoitumista, vaikuttamista ja raumalaisia perinteitä (2023)
Sirius
(Article in trade journal or blog post (D1))
Hyppäys uudelle tasolle (2023)
Tieteessä tapahtuu
(Popularised article or blog post (E1))
“Jokainen opiskelija asettaa itse omat tavoitteensa”: lukion vieraiden kielten opettajien käytänteitä ja käsityksiä eriyttävästä arvioinnista (2023)
Kieli, Koulutus Ja Yhteiskunta
(Article in trade journal or blog post (D1))
Mahtiluokan hunajaa!!! Yrittäjyyskasvatusta peruskoulussa (2023)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Researcher Mental Health Overview in Finland (2023)
Zenodo
(Popularised article or blog post (E1))
Suomea opettelevien tukemisen on tapahduttava yhteistyössä ja koulutusjärjestelmän eri tasoilla (2023)
Suomenopettajat : Suomi toisena kielenä -opettajat ry:n jäsenlehti
(Article in trade journal or blog post (D1))
Suuruuden ekonomia yliopistojen johtamisessa haastaa korkeakoulupoliittisia tavoitteita (2023)
(Published development or research report or study (D4))University pedagogy students visiting the Educational Support facilities (2023)
UP! -blog
(Popularised article or blog post (E1))
The Fiscal Consequences of Private School Vouchers (2023)
(Published development or research report or study (D4))Opettajankouluttajien käsityksiä moninaisuudesta ja moninaisuuden opettamisesta (2023)
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
(Article in trade journal or blog post (D1))