Alumni of the Faculty of Education
Everyone who has studied or worked at the Faculty of Education is our alumni. Let's keep in touch!
As our alumni you're welcome to
- participate in all of the Faculty's alumni events, seminars etc.
- take part in developing the Faculty's research and education by giving us feedback and ideas
- help us develop our students connections to work life by offering internship possibilities or Bachelor's or Master's thesis topics
Alumni AfterWork events
The Faculty of Education organizes Alumni AfterWork events. Read more about the events and sign up
Contact us
Publications for the professional community and the general public
Kestävän kehityksen yhteistyötä: käsityökasvatusta SPR:n kanssa (2024)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Kohti lasten ja nuorten yhteisöllistä lukemista (2024)
(Article in a professional research book (D2))Kiire lisää opintopaineita ja uupumusta (2024)
Turun Sanomat
(Popularised article or blog post (E1))
Yläkoulun opettajat ja demokratiakasvatus : Käsitykset, resurssit ja toteuttamismahdollisuudet (2024)
(Published development or research report or study (D4))Huomaa hyvä – Miksi positiivisten turvallisuushavaintojen kerääminen koulussa kannattaa? (2024)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Vähemmistönuoret osallistuvat yhteiskuntaan monipuolisesti, mutta tarvitsevat siihen myös tukea (2024)
(Published development or research report or study (D4))Rauman norssilla toimitaan ja tutkitaan – oppilaat tutustumassa matematiikkaan ja luonnontieteisiin (2024)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Kielten opetuksen noidankehästä kestävään kielikoulutuspolitiikkaan (2024)
Hiiskuttua: Turun yliopiston humanistisen tiedekunnan verkkolehti
(Article in trade journal or blog post (D1))
NEPSOS-hanke: monitieteistä tutkimusyhteistyötä neuropsykiatrisesti oireilevien nuorten palvelujen kehittämiseksi (2023)
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
(Article in trade journal or blog post (D1))
Työllistettävyyden vaateet kohdistuvat erityisesti nuoriin naisiin (2023)
Ilmiö - sosiologinen media kaikille
(Popularised article or blog post (E1))
S2-oppimäärän mukaan opiskelevien perusopetuksen oppilaiden näkemyksiä kielellisen tuen tarpeista eri oppiaineissa (2023)
e-Erika : Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
(Article in trade journal or blog post (D1))
Lukupesä-hankkeessa Turun yliopiston opiskelijat toivat lukemisen iloa lapsille! (2023)
Kielikukko
(Article in trade journal or blog post (D1))
Kestävän kehityksen läpileikkaus varhaiskasvatuksen horisonteissa (2023)
Kas!-blogi
(Popularised article or blog post (E1))
Hiljaisia ääniä : Nuorten kokemuksia koronapandemian vaikutuksesta hyvinvointiin, sosiaalisiin suhteisiin ja oppimiseen (2023)
(Published development or research report or study (D4))Kansainvälinen näkökulma suomalaisten korkeakouluopiskelijoiden kansainväliseen liikkuvuuteen (2023)
(Published development or research report or study (D4))Ilo lukea – Lukukaveri innostaa ja kannustaa! (2023)
Kielikukko
(Article in trade journal or blog post (D1))
Monitieteistä tutkimusta neuropsykiatrisesti oireilevien nuorten palveluista (2023)
Turun Sanomat
(Popularised article or blog post (E1))
Lasten huumoriin voi suhtautua huumorilla (2023)
Turun Sanomat
(Popularised article or blog post (E1))
Kirjaleikki tasoittaa lapsen tietä kirjojen luokse (2023)
Onnimanni
(Article in trade journal or blog post (D1))
Nuorten talousajattelua tulee syventää ja monipuolistaa (2023)
Helsingin Sanomat
(Popularised article or blog post (E1))