Baltic Rim Economies No 4-2021 julkaistu

29.10.2021

Pan-Eurooppa Instituutin Baltic Rim Economies-lehti on ilmestynyt 4-6 kertaa vuodessa vuodesta 2004 alkaen. Lehti on yksi Turun kauppakorkeakoulun tunnetuimmista julkaisuista. Lehteä jaetaan kymmenille tuhansille lukijoille yli 80 valtiossa. Lehteen on lähes 20 vuoden aikana kirjoittanut lukuisia asiantuntijoita Euroopan komission johdosta mattimeikäläiseen. 3000 kirjoittajan rajapyykki ylittyi lokakuun numerossa, joka keskittyy Venäjään. Mielenkiintoisia lukuhetkiä toivottaa lehden toimituskunta: Kari Liuhto ja Elias Kallio.

Lokakuun 28. päivänä julkaistussa numerossa kirjoittajina ovat mm. Turun yliopiston emeritusprofessori Urpo Kivikari, joka arvioi demokratian kehitystä Venäjällä, Suomen ja Venäjän suhteita käsittelee Suomen ulkoministeriön valtiosihteeri Matti Anttonen. Kennan Instituutin johtaja Matthew Rojansky puolestaan avaa USA:n ja Venäjän strategista dialogia. Cambridgen yliopiston geopoliittisen keskuksen johtaja Brendan Simms analysoi Venäjän ja Iso-Britannian välistä suhdetta.​

>> Lue uusin Baltic Rim Economies -julkaisu tästä

>> Liity Baltic Rim Economies -julkaisun jakelulistalle