Ilmoittautuminen NCSB2024-konferenssiin on nyt avoinna!

18.03.2024

Toivotamme teidät lämpimästi tervetulleeksi osallistumaan NCSB2024-konferenssiin, joka järjestetään 29.5.-31.5.2024 Turun kauppakorkeakoululla. Konferenssin ohjelma sisältää muun muassa professori Maija Renkon ja professori Eero Vaaran mielenkiintoiset keynote-puheenvuorot, ajankohtaista tutkimusta yrittäjyyden alalta sekä ikimuistoisen konferenssi-illallisen Manillan kulttuuritehtaassa.

NCSB-konferenssi on perinteinen pohjoismainen kahden vuoden välein järjestettävä tapahtuma, joka järjestettiin ensimmäisen kerran jo vuonna 1980. Konferenssille on ominaista avoin ilmapiiri, joka rohkaisee ajatustenvaihtoa pienyritysten ja yrittäjyyden tutkimuskentällä toimivien tutkijoiden välillä. Turussa järjestettävässä NCSB2024-konferenssissa jatketaan tätä perinnettä, ja saamme kuulla lukuisia ajankohtaisia tutkimusesityksiä eri teemoista, kuten yrittäjyyskasvatus, kansainvälinen yrittäjyys, kestävä yrittäjyys, sukupuoli ja yrittäjyys sekä yrittäjien hyvinvointi ja pahoinvointi.

NCSB2024-konferenssin keynote-puheenvuoroista vastaavat ansioituneet professorit Maija Renko ja Eero Vaara.

DePaulin yliopiston professori Maija Renko pitää keynote-puheenvuoron otsikolla "Supporting entrepreneurs from the ground up: lessons from a local ecosystem of entrepreneur service organizations." Tutkijana ja kouluttajana Renko on erikoistunut siihen, kuinka yrittäjät rakentavat taloudellisesti menestyviä yrityksiä, jotka edistävät myönteistä yhteiskunnallista muutosta. Hän on tutkinut muun muassa joukkorahoitusstrategioita, startup-yritysten menestystä, yritysten arvoja sekä inklusiivisia johtamistapoja.

NCSB2024-konferenssin toisen keynote-puheenvuoron tulee esittämään Oxfordin yliopiston professori Eero Vaara otsikolla ”Narrative Perspectives in Organization and Entrepreneurship Research". Vaara on tutkimuksessaan erikoistunut muun muassa strategiaprosesseihin, monikansallisiin yrityksiin sekä radikaaleihin muutoksiin, kuten fuusioihin ja yrityskauppoihin.

Toivotamme teidät lämpimästi tervetulleeksi vaihtamaan ajatuksia alan tutkijoiden kanssa avoimessa ilmapiirissä keväisessä Turussa. Konferenssiin ilmoittautuminen on auki 24.5 asti, mutta early bird -ilmoittautuminen sulkeutuu maaliskuun lopussa. Nähdään Turussa!

Lisätietoa ilmoittautumisesta: https://ncsbconference2024.org/registration/
Tutustu NCSB2024-konferenssiin tarkemmin: https://ncsbconference2024.org/

NCSB2024-konferenssin järjestää Turun kauppakorkeakoulun Yrittäjyyden yksikkö. Sama professori Ulla Hytin johtama tiimi on järjestänyt myös RENT 2001, ICSB World Conference 2007 sekä RENT2021 konferenssit.

Luotu 18.03.2024 | Muokattu 18.03.2024