Innovatiiviset menetelmät ja käytännöt ammatillisessa koulutuksessa - avoin webinaari 25.3.2021

04.03.2021

IMPROVE-projektin avoin tilaisuus

Tilaisuuden aiheena on työpaikalla tapahtuva oppiminen ja luovan ongelmanratkaisun menetelmät yhteistoiminnallisessa oppimisessa. Webinaarissa esitellään Winnovassa ja SAMKissa toteutettujen työpajojen tuotoksia. Näissä kokeiluissa haettiin työelämän ja koulutuksen välistä vuoropuhelua ja vietiin luova ongelmanratkaisu yrityksen tiloihin. Työpajojen aiheena oli ruokahävikin vähentäminen. Webinaarissa jaetaan myös CDTMOOC-projektin tuloksia luovan ongelmanratkaisun parissa.

Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille ja maksuton. Webinaari toteutetaan suomen kielellä.

Milloin: 25.3.2021 klo 9:30 - 11:30
Missä: Zoom, kokouksen koodi ID 645 3242 3989

Lisätietoa webinaarista antaa Céline Kylänpää, s-posti celine.kylanpaa@utu.fi

IMPROVE -projektin tavoitteena on tukea innovatiivisuutta ammatillisessa koulutuksessa tarjoamalla tukea oppimisympäristöjen ja opetuksen kehittämiseen. Projektia rahoittaa Euroopan unioni ja Erasmus Plus Avaintoimi 2 Strategiset kumppanuudet ammatillisessa koulutuksessa.

Luotu 04.03.2021 | Muokattu 18.08.2021