Avajaiskarnevaalit

5.9.2023 klo 12.00 - 14.00
Turun yliopisto ja Turun yliopiston ylioppilaskunta (TYY) järjestävät avajaiskarnevaalit yhdessä Educariumin ja Publicumin välisellä aukiolla. Karnevaaleilla toivotetaan opiskelijat ja henkilökunta tervetulleiksi aloittamaan uutta lukuvuotta.

Avajaiskarnevaalien ohjelmaan sisältyy muun muassa vuoden opettajan, ohjaajan, koulutusteon ja kieliteon valinnat. Näiden jälkeen tilaisuus jatkuu TYYn järjestämällä lavaohjelmalla. Lavaohjelman lisäksi karnevaaleilla on mahdollista tutustua yli 100 TYYn ala- ja harrastejärjestöön sekä Turun yliopiston palveluiden esittäytymispisteeseen.

Kävijän ei tarvitse ilmoittautua. Tapahtumassa ständeilevien järjestöjen ilmoittautuminen on sulkeutunut.

Tilaisuuteen liittyy säävaraus. Sateen sattuessa karnevaalit siirretään Educariumin sisätiloihin (Assistentinkatu 5). Tästä ilmoitetaan Turun yliopiston intrassa sekä Facebook- ja Twitter-tileillä maanantain 4.9. aikana.

Lisätietoa:
Eeva-Maria Soikkanen