Infotilaisuus: Näin haet yliopiston maisteriopiskelijoiden mentorointiohjelmaan

Aika

30.9.2024 klo 14.00 - 14.30
Oletko lähellä valmistumista tai vastavalmistunut tutkinnon täydentäjä? Turun yliopiston maisterivaiheen mentorointiohjelma tukee urahaaveittesi jäsentymistä ja työelämään siirtymistä. Mentorointi tarjoaa mahdollisuuden verkostoitua sinua kiinnostavan alan toimijoiden kanssa. Vuoden 2025 mentorintiohjelma alkaa tammikuussa 2025. Haku ohjelmaan on 16.9.-27.10.

Mentorointiohjelmassa saat mentoriksesi työelämässä kokeneen Turun yliopiston alumnin tai muun alan asiantuntijan, joka haluaa jakaa omaa tietämystään, kokemustaan ja näkemyksiään uransa alussa olevalle opiskelijalle. Jos haet mukaan ohjelmaan, sinulle pyritään etsiä toiveitasi vastaava mentori. Ohjelma on suunnattu lähellä valmistumista oleville opiskelijoille ja vastavalmistuneille tutkinnontäydentäjille.

Mentorointiohjelman infotilaisuudessa käydään läpi mentorointiohjelma pääpiirteittäin, hakulomakkeen täyttäminen sekä millä erilaisilla tavoilla hakulomakkeella kysyttäviä mentoriehdokkaita voi etsiä.

Mentorointiin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä mentorointi@utu.fi

Suomenkielistä mentorointiohjelmaa koordinoidaan yliopiston työelämäpalveluista rekrystä käsin.