Kulttuurien tutkimuksen alumnien työelämäafterit

26.4.2024 klo 15.00 - 18.00
Kulttuurien tutkimuksen alumnien työelämäafterit perjantaina 26.4. klo 15 alkaen @Panimoravintola Koulun Historian luokka (Eerikinkatu 18).

Alumniaftereiden ohjelma

Aika: 26.4. klo 15-18
Paikka: Ravintola Koulu, Historian luokka

Klo 15.00 Ovet auki

Klo 16.00 Alkusanat

Klo 16.10 Jaana Kouri: Kulttuurien tutkimuksen uusi tutkintorakenne. Miten tutkinnossa otetaan nykyään huomioon työelämävalmiudet?

Klo 16.30 Yhteiset keskustelupöydät (20min/keskustelu, ehdit käymään kolmessa pöydässä)

Pöytien vetäjät ja aiheet:
• Karoliina Virkkunen: Työttömyyskaudet ja työnhaku
• Rebekka Hermonen: Työskentely kaupunki- ja kuntasektorilla
• Marianne Mäkinen: Työllistymisen erilaiset mahdollisuudet, itsensä työllistäminen
• Maija Karhu: Museoala; työnantajan näkökulmia työnhakuun
• Emma Venäläinen ja Anu Hinkkuri: Korkeakouluharjoittelupaikat ja -haku; aiemman työskentelyn hyödyntäminen harjoittelussa
• Crista Sinisalo: Moninainen korkeakoulusektori
• Saara Vuorinen: Liitot ja järjestökenttä

Klo 17.30 Yhteenveto ja yleiset kommentit

Klo 18.00 Virallinen ohjelma päättyy - Kouluun voi jäädä istumaan tilaisuuden jälkeen.

Tarjoiluja varten toivomme ilmoittautumista. Ilmoittautuminen ei ole sitova. Paikalle voit tulla myös ilman ilmoittautumista.

Alumniaftereiden ohjelma

Aika: 26.4. klo 15-18