Kysy ja hae -info kansainvälisestä maisteriohjelmasta Inequalities, Interventions and New Welfare State

Aika

10.1.2024 klo 14.00 - 15.00
Oletko etenemässä kohti maisterivaihetta ja sinua kiinnostaa eriarvioisuuden tutkimus ja tilastollisten tutkimusmenetelmien käyttö? Mietitkö hakeutumista kansainväliseen maisteriohjelmaan Inequalities, Interventions and New Welfare State, mutta mielessä on vielä kysymyksiä.

Maisteriohjelman Kysy ja hae -infossa kysymyksiisi vastaamassa maisteriohjelman johtaja Mariikka Danielsbacka ja yliopistonlehtori Sanni Kotimäki sekä tutkimuskoordinaattori Vesa-Matti Paasivaara.

Haluaisitko erikoistua maisterivaiheen opinnoissasi yhteiskunnallisen eriarvoisuuden tutkimukseen ja tilastollisten tutkimusmenetelmien käyttöön?

Ohjelman hakuaika on 3.–17.1.2024. Opinnot alkavat elokuussa 2024.

MPInvest on kansainvälinen, monitieteinen koulutusohjelma, jonka opiskelijoista valmistuu osaajia yhteiskunnallisen eriarvoisuuden ja hyvinvoinnin tutkimus- ja asiantuntijatehtäviin. Opinnoissa painotetaan erityisesti opiskelijoiden kvantitatiivisen tutkimusosaamisen kehittymistä.

Valmistumisen jälkeen opiskelijoiden on mahdollista edetä jatko-opintoihin DPInvest-tohtoriohjelmassa.

Maisteriohjelman järjestää Turun yliopiston ja THL:n yhteinen INVEST-tutkimuskeskus.