Lastentapahtuma Vappusumppu

1.5.2024 klo 10.00 - 14.00
Synapsi ry järjestää jälleen huippusuositun ja riemukkaan Vappusumppu-lastentapahtuman Yliopistonmäellä 1.5.2024. klo 10–14. Tämän vuoden teema on taikametsän eläimet!

Tapahtumassa on kaikenlaista hauskaa tekemistä perheen pienimmille, kuten kasvomaalausta, askartelua, ongintaa, kierros yliopiston eläinmuseossa, poniratsastusta (lisämaksusta) ja paljon muuta kivaa! Mukana on myös livemusiikkia!
Tapahtumassa on myös kahvio ja grilli, josta voi ostaa pientä purtavaa. Kahviossa ja grillissä maksut mobilepaylla ja käteisellä, lipunmyynnissä käy myös kortti.
5 € per lapsi sisäänpääsymaksu | Aikuiset ilmaiseksi
Poniratsastus ja osa muista rasteista lisämaksullisia. (ponit paikalla klo 10:00-12:30)

Tapahtuman tiedot:
Aika: 1.5. klo 10.00–14.00
Paikka: Yliopistonmäki, Natura Kohderyhmä: koko perhe, lapsiperheet Tapahtumaan on lapsille pääsymaksu