Lastiturvallisuustyöryhmän 15-vuotisjuhlaseminaari 6.5.2024 Turku

Tervetuloa Lastiturvallisuustyöryhmän 15-vuotisjuhlaseminaariin, joka järjestetään Turun yliopiston kauppakorkeakoulun vieraana & Haklift Oy tarjoaa kuoharit seminaariohjelman päätteeksi.

Aika: Maanantai 6.5.2024 klo 9.00–17.00
Paikka: Turun yliopiston kauppakorkeakoulu, OP-Sali, Rehtorinpellonkatu 3, Turku
Kenelle: Kaikki lastiturvallisuudesta kiinnostuneet ovat tervetulleita ja kutsua saa mielellään välittää eteenpäin!

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu Lastiturvallisuustyöryhmän 15-vuotisjuhlaseminaariin tämän linkin kautta https://link.webropolsurveys.com/EP/F7AB25E76688DE2A viimeistään 29.4.2024. Paikkoja on rajoitetusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätiedot: LASTUn tiedottaja Anne E. Suominen, anne.e.suominen@utu.fi, 040 779 9494, www.lastiturvallisuus.fi

9.00
Aamukahvi OP-Salin aula

9.30
Tilaisuuden avaus ja osallistujien esittely
Sasu Salminen, LASTUn puheenjohtaja, Jyväskylän koulutuskuntayhtymä Gradia

9.45
Turun yliopiston kauppakorkeakoulun puheenvuoro
Kirsi Liikamaa, Turun yliopiston kauppakorkeakoulu, Pori yksikkö (TSE Pori)

10.15
Lastiturvallisuuden asiantuntijafoorumista LASTU-tapaamisiin
Ari Martikainen, LASTUn 1. sihteeri vuodelta 2009, Pohjola Vakuutus Oy &
Anne E. Suominen, LASTUn tiedottaja, Turun yliopiston kauppakorkeakoulu, TSE Pori

11.00
Verkostoitumislounas ravintola Galilei (omakustanteinen) Vesilinnantie 3, siirtyminen kävellen noin 200 metriä

12.30
Paneelikeskustelu: Lastiturvallisuuden nykytila

Moderaattorina Sasu Salminen, LASTUn puheenjohtaja

Panelistit:
Jukka Huumarkangas, Valmet Technologies Oy
Janne Hänninen, LähiTapiola
Otto Lahti, Liikenne- ja viestintävirasto
Hanna Lujala, Haklift Oy
Kari Onninen, Poliisihallitus
Martti Saksala, VR-Yhtymä Oyj
Riku Vainio, Kuljetusliike Taipale Oy
Timo Vanhala, Finnlines Oyj

13.30
Kahvitauko

14.00
Lastiturvallisuus terminaalitoiminnoissa
Juha Nieminen, Transval

14.45
Lastiturvallisuusyhteistyön merkitys muuttavassa toimintaympäristössä Risto Pakarinen, Jyväskylän ammattikorkeakoulu

15.00 Opetuksen ja tutkimuksen keinoin kohti turvallisempaa ja vastuullisempaa logistiikkaa Tomi Solakivi, Turun yliopiston kauppakorkeakoulu, Toimitusketjujen johtaminenn

15.45
Katse tulevaisuuteen ja seuraava LASTU-tapaaminen
Sasu Salminen, LASTUn puheenjohtaja

Kuoharit by Haklift Oy

Tilaisuus päättyy klo 17 mennessä, ohjelma ja aikataulumuutokset mahdollisia

Vapaamuotoinen kokoontuminen & ruokailu juhlaseminaarin jälkeen Bistro Ellissä, Joukahaisenkatu 6.

Voit ladata tilaisuuden ohjelman tämän linkin kautta: https://seafile.utu.fi/d/adb4c2dc57bc4de59c38/.

Tervetuloa ja tapaamisiin Turussa!