LEXSECURE päätösseminaari: Oikeuden rooli huoltovarmuuden turvaamisessa

24.10.2023 klo 8.30 - 12.00
LEXSECURE, eli Oikeuden rooli huoltovarmuuden turvaamisessa / Law for Secure Supply (LEXSECURE), on Suomen Akatemian rahoittama hanke, jossa on tutkittu ylikansallisten toimitusketjujen oikeudellista perustaa.

Päätösseminaarissa kuullaan esitelmiä hankkeen tutkijoilta, ja paneelikeskustelu aiheesta ‘Huoltovarmuus muuttuvassa maailmassa’ (panelistina Mikael Mattlin (UPI), Kim Mattsson (EK), Henry Suhonen (HVO:n terveydenhuoltopooli) ja Kirsi-Maria Halonen (Lapin yliopisto). Seminaarin keynote-puheet pitävät professori, tohtori Poul Kjaer/ (Copenhagen Business School) ja lehtori, tohtori Nonhlanhla Dube (Lancaster University).

Seminaari on kaikille avoin ja maksuton, mutta paikkoja on rajoitetusti. Seminaarin kieli on suomi, paitsi keynote-puheet, jotka pidetään englanniksi.

Ilmoittautuminen 13.10.2023 mennessä.