Linkedin työnhaussa

Aika

14.3.2024 klo 13.00 - 14.30
Haluatko tietää, mihin asioihin sinun kannattaa Linkedinissä kiinnittää huomiota? Tiedätkö miten eri tavoin Linkediniä voisi hyödyntää? Tiedätkö kuinka käyttää LinkedIniä työkaluna saada tietoa työmarkkinoista, yrityksistä ja työpaikoista sekä harjoittelupaikoista?

Turun yliopiston työelämäpalvelut (Rekry) järjestää Linkedin-webinaarin 14.03.2024 klo 13:00-14:30 etäyhteyksin Zoomissa.

Webinaarissa käydään läpi…
• Mihin sinun tulisi keskittyä profiilissasi
• Kuinka kertoa taidoistasi ja osaamisestasi muille
• Kuinka saada näkyvyyttä
• Miten voit hyödyntää LinkedIniä työnhaun välineenä
• Kuinka käyttää LinkedIniä työkaluna saada tietoa työmarkkinoista, yrityksistä ja työpaikoista
• Miten verkostoitua Linkedinissä
• LinkedIniin liittyvää tilastotietoa

Jos sinulla on kysymyksiä Linkediniin liittyen, voit lisätä kysymyksiä Flingaan anomyymisti: Flinga

Rekryn uraohjaajat pyrkivät vastaamaan Flingaan esitettyihin kysymyksiin webinaarin aikana.

Olitpa sitten tutkinto-opiskelija tai alumni, ilmesty ihmeessä linjoille
Zoom kuulemaan miten voisit hyödyntää Linkediniä niin urasuunnittelussa kuin työnhaussa.