Merimerkit SMM-meriteollisuusmessujen yhteisosasto yrityksille -info 20.12.2023 klo 9.00-9.45

20.12.2023 klo 9.00 - 9.45
Tarjoaako yrityksenne tuotteita tai palveluita meriteollisuuteen, -logistiikkaan tai merenkulkuun liittyen? Kiinnostaako kansainvälinen näkyvyys alan kärkitapahtumassa?

SMM-messut järjestetään joka toinen vuosi Saksan Hampurissa, seuraavan kerran siis syksyllä 2024. SMM Hampuri kerää jälleen kaikki meriteollisuuden kansainväliset toimijat ja yritykset yhteen ja tarjoaa seitsemän messuhallin voimin messutunnelmaa, asiantuntijapuheenvuoroja, viimeisimpiä teknologioita sekä erinomaisia verkostoistumismahdollisuuksia.

Infotilaisuudessa kuulet Merimerkkien yhteismessuosastosta SMM-meriteollisuusmessuilla sekä Business Finlandin mahdollisuuksista tukea yritysten messuosallistumista.

8:45 Yhteyksien testaus ja vapaa keskustelu

9.00 Tervetuloa ja tilaisuuden avaus
Erikoissuunnittelija Anne E. Suominen, Turun yliopiston kauppakorkeakoulu, TSE Pori

9.05 Merimerkkien yhteisosasto SMM-meriteollisuusmessuilla 3.-6.9.2024 Hampurissa
Kehityspäällikkö Ville Uimonen, Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy

9.20 Business Finlandin mahdollisuudet tukea messuosallistumista
Johtava asiantuntija Markku Jokela, Business Finland

9.35 Aikaa kysymyksille

9.45 Tilaisuus päättyy ja kiitos osallistujille

Virtuaalitilaisuus on osallistujille maksuton, mutta osallistujien tulee ilmoittautua etukäteen.

Ilmoittautumalla tapahtumaamme hyväksyt henkilötietojesi tallentamisen ja käytön tämän tilaisuuden tarkoituksiin. Osallistuneet organisaatiot raportoidaan osana hankkeen tuloksia.

Lisätietoja:
Lahden seudun yritykset: Ville Uimonen | 050 574 3222 | ville.uimonen@ladec.fi
Satakunnan ja Varsinais-Suomen yritykset: Anne E. Suominen | 040 779 9494 | anne.e.suominen@utu.fi

Yhteismessuosaston järjestäminen Hampurin SMM-messuilla 3.-6.9.2024 on osa Merimerkit-ryhmähankkeen (R-00018) toteutusta. Merimerkit-hanke on Euroopan unionin osarahoittama hanke, jota toteuttavat Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy ja Turun yliopisto.