Opiskelijayrittäjyyden edistämisen ja alumnitoiminnan infotilaisuus Konttorilla

25.4.2023 klo 13.00 - 14.30
Miten Turun yliopisto tukee opiskelijoiden yrittäjämäistä toimintaa ja yrittäjyyttä? Mihin yrittäjyystila Konttori on tarkoitettu? Mikä on Turun yliopiston alumnirekisteri ja mitä hyötyä siitä on ainejärjestöille? Miten alumnisuhteiden tiimi auttaa alumnitoiminnan kehittämisessä? Miten alumnitoiminta voi edistää opiskelijoiden työelämätaitoja?

Tervetuloa Konttorille (Hämeenkatu 9) tiistaina 25.4. klo 13-14.30 tutustumaan ja kuulemaan vastauksia näihin kysymyksiin! Infotilaisuudessa annetaan tietoa ja keskustellaan yrittäjyyden ja yrittäjämäisyyden edistämisestä sekä alumnitoiminnasta. Tavoitteemme on lisätä tietoisuutta näistä palveluista järjestöjen ja sitä kautta myös opiskelijoiden keskuudessa.

Tilaisuuden järjestää Turun yliopiston kumppanuudet ja vaikuttavuus -yksikön alumnitiimi ja opiskelijayrittäjyyden tukemisesta vastaava yritysasiamies. Tilaisuus on suunnattu kaikille Turun yliopiston aine-, tiedekunta- ja harrastejärjestöjen edustajille ja erityisesti järjestöjen työelämävastaaville sekä alumnivastaaville.

Mukaan mahtuu 30 ensimmäistä ilmoittautunutta ja tarjoamme munkkeja ja simaa vapun kunniaksi!