Positiivista varausta -kiertue

Aika

10.11.2022 klo 14.00 - 16.00
Akuilla maailmankartalle?

Suomalaisella akkualalla on edessään vuosikymmenen mahdollisuus. Tule aitiopaikalle seuraamaan, miten voit olla mukana ratkaisemassa sähköistyvän maailman haasteita.Tapahtumassa kurkistetaan akkualan tulevaisuuteen otsikolla ’Akuilla maailmankartalle?’.

Tilaisuus järjestetään 10. marraskuuta klo 14–16 EduCityssä, Taidon portailla.

Tapahtuman puhujina ovat Turun yliopiston apulaisprofessori Pekka Peljo, Senior Battery Scientist Kirsi Jalkanen Akkurate Oy:sta, Valmet Automotiven projektikoordinaattori Iida Leppä ja materiaalitekniikan yliopistonlehtori Ulriika Mattinen, Turun yliopiston Teknillisestä tiedekunnasta.

Tilaisuuden juontaa Turun AMK:n koulutus- ja tutkimuspäällikkö Mika Lohtander.

Tapahtuma on osa Suomen kiertävää Positiivista varausta -kiertuetta, jonka tarkoituksena on kasvattaa ymmärrystä suomalaisen akkualan roolista sähköistyvän maailman haasteiden ratkaisemisessa.

Tapahtumaan ei ole erillistä ilmoittautumista. Toivotamme kaikki kiinnostuneet lämpimästi tervetulleiksi EduCityn Taidon portaille torstaina 10.11.