Restart Webinaari: Kohti tulevaisuutta - Opiskelun muotoilulla omannäköiseen työelämään

Aika

30.10.2023 klo 14.00 - 15.00
ReStart Webinaarit ovat osa ohjauksen teemavuoden ohjelmaa ja yliopisto-opiskeluun orientoitumista. Webinaarien avulla halutaan tarjota tietoa ja tukea niin opiskelijoille kuin ohjaajille ja samalla käynnistää keskustelua yhteisöissä ja ryhmissä tukemaan opiskelukykyä ja ankkuroitumista Turun yliopistoon. Teemoiksi on poimittu opiskelijoita ja ohjaajia paljon keskusteluttaneita aiheita. Lokakuun webinaarissa aiheena on opiskelun muotoilu kohti omannäköistä työelämää. Teemaa avaa meille suunnittelija ja uraohjaaja Oscar Nyman työelämäpalveluista.

Webinaarit järjestetään Zoomissa. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi hieman ennen tapahtumaa. Webinaariin voi tulla mukaan kuka tahansa aiheesta kiinnostunut opiskelija, henkilökunnan edustaja tai myös ryhmä. Webinaarissa voi olla mukana kuuntelijana ja halutessaan voi esittää kysymyksiä chatin kautta.
Susanna Ahteensuu, ohjauksen kehittämisasiantuntija