TCLS yleisöluento: Työn ja muun elämän rajat sekä ristiriidat eurooppalaisesta näkökulmasta

27.3.2024 klo 10.15 - 11.15
Tervetuloa Turun työtieteiden keskus TCLS:n järjestämälle yleisöluennolle "Työn ja muun elämän rajat sekä ristiriidat Eurooppalaisesta näkökulmasta" keskiviikkona 27.3. klo 10.15-11.15. Vierailevana luennoitsijana on väitöskirjatutkija, yliopisto-opettaja Mari Anttila Turun yliopistosta. Mari työskentelee väitöskirjatutkijana Suomen European Social Survey (ESS) -tiimissä, sosiaalipolitiikan oppiaineessa. Hän tutkii väitöskirjassaan työn ja muun elämän yhteensovittamisessa tapahtuneita muutoksia 2000-luvulla Euroopan maissa. Väitöskirja käsittelee myös sitä, millaiset työn ja muun elämän väliset rajat ovat.

Luento järjestetään Zoomissa ja se on avoin Turun yliopiston opiskelijoille, tutkijoille ja henkilöstölle. Luento tallennetaan, ja tallenne on katsottavissa kuukauden ajan TCLS:n verkkosivuilla.

Ilmoittautuminen Konstassa viimeistään maanantaina 25.3.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja: