Urailta: minä & EU

Aika

19.3.2024 klo 17.00 - 19.00
Kiinnostaako sinua työmahdollisuudet kansainvälisessä ympäristössä? Haluatko tehdä töitä rauhan, tasa-arvon ja demokratian edistämiseksi ja vahvistaa samalla omaa asiantuntijuuttasi?

Euroopan komission Suomen edustusto järjestää avoimen työelämätapahtuman kansainvälisestä työurasta ja EU-tehtävistä kiinnostuneille tiistaina 19.3.2024 klo 17–19 Aurumissa, Palladium-salissa. Illan aikana kuullaan EU:ssa työskentelevien suomalaisten kokemuksia sekä pureudutaan erilaisiin hakumenettelyhin ja työsuhteisiin keskustelevalla otteella.

Ohjelma:

- Uratarina
- Ura EU:ssa, lyhyt oppimäärä: harkat, määräaikaisuudet ja virat
- Q&A: mikä sopisi minulle & miten hakuprosessit menevät?

Lopuksi halukkaat voivat jäädä jatkamaan iltaa afterworkien merkeissä. Tilaisuudessa on tarjolla pientä purtavaa ja juotavaa.

Tilaisuus on suunnattu erityisesti korkeakouluopiskelijoille, mutta se on avoin ja ilmainen kaikille kiinnostuneille.

Ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen tapahtumaan alkaa 7.2. klo 12 täällä. Mikäli sinua kiinnostaa edes aavistuksen verran, mitä ura EU:ssa oikein tarkoittaa ja miten sellaista voi tavoitella, tule mukaan!

Mukaan mahtuu 50 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Voit myös tutustua uraan EU:ssa lukemalla henkilötarinoita täältä!
Rekry – Turun yliopiston työelämäpalvelut