Vainoaminen, pakottava kontrolli ja ”maalittaminen”: rikosvastuun nykytila oikeuskäytännön valossa ja muutoshankkeet

9.2.2024 klo 12.00 - 15.30
Oikeustieteellinen tiedekunta järjestää yhteistyössä Asianajajaliiton ja Itä-Suomen yliopiston kanssa ammatillisen täydennyskoulutustilaisuuden kaikille kiinnostuneille. Koulutus on asianajajien täydennyskoulutusvelvoitteen täyttävää koulutusta.

Täydennyskoulutustilaisuus järjestetään Teams-etäyhteydellä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille.

Luennoitsija: OTT, rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen

Hinta
210 € + alv 24 %. Osallistumislinkki lähetetään viimeistään edellisenä arkipäivänä.

Ilmoittautuminen on sitova.

Koulutus järjestetään, mikäli osallistujia on riittävästi. Mahdollisesta peruuntumisesta ilmoitamme erikseen. Koulutuksen peruuntuessa osallistumismaksu palautetaan.