Uusia journal-positioita Markkinointiin

17.02.2021

Professori Elina Jaakkola on nimitetty Associate Editoriksi Industrial Marketing Management -journaaliin. Elina luotsaa yhdessä Stefan Markovicin (Copenhagen Business School) kanssa journaalin uutta aloitetta, joka tähtää tieteidenvälisten tutkimusavausten synnyttämiseen B2B-markkinoinnin kentälle. Elina ja Stefan toimittavat yhdessä vaihtuvien kumppaneiden kanssa teemanumeroita, jotka keskittyvät jonkin uuden tutkimusalan ja B2B-markkinoinnin risteyskohtiin. Ks. editoriaali: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0019850121000250

Elina on hiljattain kutsuttu myös Journal of the Academy of Marketing Science -journaalin review-boardiin. JAMS on erittäin arvostettu FT50-lehti, jonka boardissa ei ole suomalaisedustusta juuri aiemmin nähty.

Luotu 17.02.2021 | Muokattu 17.02.2021