Turun yliopiston uutiskirjeet - tilaa omasi!

Julkaisemme useita erilaisia uutiskirjeitä eri kohderyhmillemme. Valitse ja tilaa sinun tarpeisiisi ja kiinnostuksen kohteisiisi sopivin uutiskirje ja pysy ajan tasalla tieteen, koulutuksen ja yliopistomme kuulumisista.

Aurora-lehden uutiskirje

Aurora-verkkolehden uutiskirjeessä kerromme yliopiston tutkimuksesta, koulutuksesta ja ajankohtaisista kuulumisista. Uutiskirje ilmestyy kuusi kertaa vuodessa suomeksi ja englanniksi. Lukijoille tarjoamme rikkaita digitaalisia sisältöjä: visuaalisia erikoisartikkeleita, tutkijoita esitteleviä henkilöjuttuja, videoita, tutkijoiden blogikirjoituksia ja Tiedelinja-podcastin.

Hakijan uutiskirje

Jos harkitset tulevaisuuden koulutusalaasi ja hakemista opiskelijaksi yliopistoon Turun yliopiston hakijan uutiskirje on sinua varten. 6 - 8 kertaa vuodessa ilmestyvässä uutiskirjeessä muistutamme myös hakuajoista ym. tärkeistä päivämääristä ja tapahtumista sekä jaamme hakemiseen ja valintoihin liittyvää tietoa.

Alumnikirje rekisteriin liittyneille

Liittymällä Turun yliopiston alumnirekisteriin yhteytesi kotiyliopistoon säilyy ja saat tietoa yliopiston kuulumisista, tietoa uusista koulutuksista ja kursseista sekä oman alasi kehittymisestä. Alumnina saat alumneille suunnatun oman uutiskirjeen, kutsuja alumnitilaisuuksiin ja yliopiston tapahtumiin.