Varsinais-Suomessa asuva kansainvälinen tohtorikoulutettava: hae Health/Tech/Clean-yrityksen tarjoamaa yritystyöskentelyjaksoa! (Haku auki 26.1.-9.2.)

27.01.2022

ESR-rahoitteisen Uniting Companies and International University Talents (UNICOM) -hankkeen tavoitteena on tarjota korkeasti koulutetuille kansainvälisille osaajille työkokemusta yritysmaailmasta. UNICOM-hanke vastaa kolmen ennalta valitun kärkialan (Health / Tech / Clean) osaajapulaan Varsinais-Suomessa.

UNICOM-hankkeen kummiyritykset tarjoavat Turun yliopiston ja Åbo Akademin tohtorikoulutettaville yritystyöskentelyjaksoja. Yritystyöskentelyjaksot ovat 1-3 kuukauden pituisia ja rekrytoiva yritys vastaa tohtorikoulutettavan palkasta, sekä muista työantajavelvoitteista.

Yritystyöskentelyjaksoja tarjoavat kummiyritykset ovat Abomics Oy, BCB Medical Oy, Care4Living Oy, Comptek Solutions Oy, CYF Digital Oy, Deltamarin Oy, Eduten Oy, Groke Technologies Oy, Hidex Oy, nollaE Oy, NordicID Oy, Paroc Owens Corning Oy, PayiQ Oy, Promarine Oy, and Saint-Gobain Finland Oy.

Hakuaika on 26.1.- 9.2. Yritystyöskentelyjaksojenkuvaukset on julkaistu UNICOM-hankkeen verkkosivuilla.

Luotu 27.01.2022 | Muokattu 27.01.2022