Aki
Koponen
tutkimusjohtaja, Centre for Collaborative Research (CCR)
D.Sc. (Economics & Business Administration)
Linkit
Julkaisut
Elävä kaupunki hengittää sekä pelejä että leikkejä, mutta niihin suhtautuminen jakaa kaupunkilaisia (2024)
(D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti tai -selvitys )Taiteilijat inspiroivat luovaa vuorovaikutusta tiedepuistossa (2023)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Developing Prototype Player Personas from Game Preferences (Presentation at the ACM Woodstock conference (WOODSTOCK’18)) (2020)
ACM Woodstock conference
(O2 Muu julkaisu )
Driven, Imaginative, and Casual Game Experiences (2020)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Guidelines on How to implement MaaS in Local Contexts (2020)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Designing prototype player personas from a game preference survey (Extended Abstract) (2020)
ACM CHI Conference on Human Factors in Computing Systems
(O2 Muu julkaisu )
Horizontal information exchange and innovation in the platform economy – a need to rethink? (2019)
European Competition Journal
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Internationally scalable business from digitality Final report 2019 (2019)
(Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka -selvitys (D4))Digital Gaming for Improving the Functioning of People With Traumatic Brain Injury: Randomized Clinical Feasibility Study (2018)
Journal of Medical Internet Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Tasavallan core-gamer: Videopelaamisen piirteet Suomessa, Kanadassa ja Japanissa (2018)
Pelitutkimuksen Vuosikirja
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )