Ali
Moazami Goodarzi
statistikko, psykologia
Ota yhteyttä
Julkaisut
Epistemically Suspect Beliefs About COVID‐19: Results From a Population Survey in Finland (2025)
Applied Cognitive Psychology
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Effects of a competence development intervention on informal learning and work engagement – a randomized controlled trial (2025)
European Journal of Training and Development
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Outcomes Following Close Collaboration With Parents Intervention in Neonatal Intensive Care Units (2025)
JAMA Network Open
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Teachers’ stress as a moderator of the impact of a professional development intervention on preschool children’s social-emotional learning (2023)
Journal of Early Childhood Education Research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Differential Effects of an Early Childhood Care Preventive Intervention Program on Behavior and Emotional Problems (2023)
Journal of Child and Family Studies
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The effectiveness of child-centered group play therapy and narrative therapy on preschoolers' separation anxiety disorder and social-emotional behaviours (2023)
Early Child Development and Care
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Differential Effects of an Early Childhood Care Preventive Intervention Program on Behavior and Emotional Problems (2023)
Journal of Child and Family Studies
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )