Eija
Yli-Panula
dosentti, biologian laitos
dosentti, kasvatustieteiden tiedekunta
opettajankoulutuslaitos (Rauma)
Docent (Ass.prof.), PhD
Ota yhteyttä
Linkit
Julkaisut
“Kaikesta sekamelskasta huolimatta”: Aineenopettajaopiskelijoiden ammatillisen toimijuuden narratiiveja monialaisessa opettamisessa (2025)
Kasvatus : Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
‘This is not going to change in the short term’–Finnish and Spanish primary school student teachers’ views on competencies for promoting sustainability education (2025)
Eurasia: Journal of Mathematics, Science and Technology Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Finnish primary school student teachers’ systems thinking regarding sustainability in connection with reproduction, biodiversity and sustainable development (2024)
NorDiNa
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Näkökulmia kestävyyttä korostavan biologian opetukseen ja arviointiin (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Luonnontiedekasvatus ja kestävän kehityksen kasvatus biologian opetuksessa (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Biologian opetus ja tiedekasvatus kestävän tulevaisuuden edistäjinä (2024)
(C2 Toimitustyö tieteelliselle kokoomateokselle)Subject Student Teachers’ Perceptions of Key Environmental Problems and Their Own Role as Environmental Problem Solvers (2023)
Education Sciences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Education for Sustainable Development in Teacher Education (2023)
(O2 Muu julkaisu )Conserve My Village—Finnish, Norwegian and Swedish Students’ Valued Landscapes and Well-Being (2022)
Sustainability
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Finnish University Students’ Views on Climate Change Education and Their Own Ability to Act as Climate Educators (2022)
Education Sciences
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))