Ekaterina Panina profiilikuva
Ekaterina
Panina
tutkijatohtori, Markkinointi
M.Sc. (Econ. & Bus. Adm.)
Customer Experience and Journeys

Contact

+358 29 450 4199
+358 50 336 7510
Rehtorinpellonkatu 3
20500
Turku

Asiantuntijuusalueet

Asiakaskokemuksen johtaminen
Asiakaskokemus
Asiakaspolut
Monikanavainen palvelu

Biografia

Ekaterina Panina is a doctoral candidate in Marketing since January 2018, working under the supervision of Elina Jaakkola and Harri Terho. She is interested in creating new knowledge in the areas of strategic marketing, specifically customer experience management, and B2B relationships. Ekaterina is writing her dissertation on Customer Experience Management in business-to-business context, focusing on different levels of the phenomenon in an organization. Ekaterina came from St. Petersburg, Russia, to study at the University of Turku in 2012 and graduated as a Bachelor and then a Master of Science in Economics and Business Administration in 2017.

Opetus

Tohtorikoulutettavan asemassa Ekaterina osallistuu MAY Markkinoinnin perusteet -kurssin opetukseen. Hän myös vastaa MA23 Digimarkkinoinnin käytännöt -kurssin kehityksestä ja opetuksesta. Lisäksi, vuosina 2016-17 hän osallistui TEVY-kurssin tiimiohjaukseen ja arviointiin.

Tutkimus

Tällä hetkellä Ekaterina työskentelee oman väitöskirjan parissa. Työhön kuuluu tutkimus tavoitekokemuksista osana strategista asiakaskokemuksen johtamista B2B yrityksissä.

Laajalti Ekaterinalla on seuraavat tutkimuksen kiinnostuskohteet: Asiakaskokemus ja asiakaskokemuksen johtaminen eri konteksteissa; Asiakaspolkujen analyysi ja muotoilu; Kuluttajakäyttäytyminen omni-kanavaisessa palveluympäristössä; Sosiaalinen yrittäjyys ja kestävä markkinointi.

Julkaisut

Järjestä: