Elisa
Poskiparta
erityisasiaintuntija, KiVa Koulu Et
dosentti, Opettajankoulutuslaitos
Julkaisut
Koululaisten koronakevät: kyselyn tulokset (2020)
(I1 Audiovisuaalinen aineisto)Valmistuitko koronakeväänä? -kyselyn tulokset (2020)
(I1 Audiovisuaalinen aineisto)Word Reading Skills and Externalizing and Internalizing Problems from Grade 1 to Grade 2 - Developmental Trajectories and Bullying Involvement in Grade 3 (2019)
Scientific Studies of Reading
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
ALLU-testin käyttökokemuksia ja luetun ymmärtämisen arviointi vuosina 1995 ja 2017 (2018)
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Sustainable antibullying program implementation: School profiles and predictors (2018)
Scandinavian Journal of Psychology
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Are reading difficulties associated with bullying involvement? (2017)
Learning and Instruction
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
A Process View on Implementing an Antibullying Curriculum: How Teachers Differ and What Explains the Variation (2015)
School Psychology Quarterly
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Positive Teacher and Peer Relations Combine to Predict Primary School Students' Academic Skill Development (2015)
Developmental Psychology
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Lukivaikeusriskin ja suojaavien ympäristötekijöiden merkitys 4.-luokkalaisten lasten lukusujuvuudelle. (2014)
NMI-Bulletin
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)
Tackling Acute Cases of School Bullying in the KiVa Anti-Bullying Program – A Comparison of Two Approaches (2014)
A Comparison of Two Approaches
Journal of Abnormal Child Psychology
(A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä)