
Juuso
Repo
erikoistutkija, INVEST tutkimuskeskus ja lippulaiva
Ota yhteyttä
Linkit
Julkaisut
Stability in student well-being and educational disparities across the pandemic: a latent profile analysis of PISA 2018 and 2022 in Finland, Sweden, and Iceland (2025)
Large-scale assessments in education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Equitable Shifts in Youth Resilience? Distinguishing Normative Changes and Pandemic Effects on Academic Self-Efficacy and Cognitive Reappraisal (2025)
Developmental Psychology
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Persistent Trends or Pandemic Effects? A Multi-Cohort Longitudinal Study on Student Well-being, Inequality, and Educational Transitions (2025)
Social Indicators Research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Menetetyt vuodet? Koronapandemian jäljet lasten ja nuorten elämässä (2025)
(E1 Yleistajuinen blogikirjoitus )Nuorten hyvinvoinnin seuranta tulee uudistaa – nykyisillä menetelmillä ei tunnisteta, mikä toimii ja kenelle (2024)
Turun Sanomat
(E1 Yleistajuinen artikkeli lehdessä)
Worst of times, best of times: Assessing pandemic impact on adolescents (2024)
(G5 Artikkeliväitöskirja)Kiusaamisen vastainen työ kouluissa: Laadukkaan ja pitkäkestoisen toimeenpanon tukeminen (2023)
Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Bullying Interrupted: Victimized Students in Remote Schooling During the COVID-19 Pandemic (2022)
International journal of bullying prevention
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Transition to emerging adulthood during the COVID-19 pandemic: Changes in anxiety and the role of inclusion/exclusion experiences (2022)
European Journal of Developmental Psychology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Koronakriisin ja etäopetuksen vaikutukset opiskelijoiden ja opetushenkilökunnan hyvinvointiin (2020)
INVEST Policy brief (Politiikkasuositukset)
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))