
Katriina
Heljakka
digitaalisen kulttuurin, maiseman ja kulttuuriperinnön tutkimus
Porin yksikkö
Doctor of Arts
Ota yhteyttä
Linkit
Asiantuntijuusalueet
Lelututkimus
leikintutkimus
pelitutkimus
leikilliset toimintaympäristöt
leikilliset tilat
leikin digitalisoituminen
Julkaisut
Virtual Cockroaches? Envisioning Dimensions of VToys and Related Play Experiences (2024)
International Conference on Extended Reality, Lecture Notes in Computer Science
(A4 Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa)
Robot Pets as "Serious Toys"- Activating Social and Emotional Experiences of Elderly People (2024)
Information Systems Frontiers
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Playful learning as a pedagogical method in entrepreneurship education (2024)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)How play moves us: Toys, technologies, and mobility in a digital world (2024)
(G5 Artikkeliväitöskirja)Johdanto: Pelit kulttuurina ja kulttuurissa (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Postimyynnin vakiintumisen alkuvuosikymmeistä kulutusyhteiskunnan tavarataivaaseen (2023)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Postscript: Suggestions for Those Who Work and Play with Children, Youth and Adults (2023)
(Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (B2))Building playful resilience in higher education: Learning by doing and doing by playing (2023)
Frontiers in Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Leikillisyys yliopisto-opetuksessa – esimakua yrittäjämäisestä toiminnasta (2023)
(B2 Vertaisarvioimaton kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Moved by B*Bots: Speculative Toy Fiction and Play with Future IoToys (2023)
Future Technologies Conference, Lecture notes in networks and systems
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))