Majid
Aleem
yliopistonlehtori, kansainvälinen liiketoiminta
D.Sc.
Linkit
Julkaisut
Tourism in the GCC Countries : A Comprehensive Review (2025)
Tourism Analysis
(A2 Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä lehdessä)
The emergence and influence of the customer experience in the context of sustainable consumption (2025)
AMS Review
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Emerging technologies in sharing economy : a review and research agenda (2025)
Technological Forecasting and Social Change
(A2 Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä lehdessä)
Beyond the Illusion of Global Harmony : Stephen Hawking, AI, and the Emergence of Complex Systems in International HRM (Presentation at the 51st Annual Conference of the European International Business Academy (EIBA) 2025) (2025)
(O2 Muu julkaisu )International Innovation Camps Fostering Cross Sector Collaboration Towards Tackling Grand Challenges (2024)
European International Business Academy Annual Conference
(Abstrakti)
Financing Social Enterprises Serving Base-of-the-Pyramid Markets : Towards an Integrative Financing Model (2024)
Journal of Social Entrepreneurship
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Using machine learning to develop customer insights from user-generated content (2024)
Journal of Retailing and Consumer Services
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Remote work and the COVID-19 pandemic: An artificial intelligence-based topic modeling and a future agenda (2023)
Journal of Business Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))