Piia
Åminne
tutkimuskoordinaattori, kasvatustieteiden laitos
Linkit
Julkaisut
Understanding associations between early social-emotional screening status and primary school children´s social-emotional well-being in Finland (2025)
Early Childhood Research Quarterly
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Describing the play of three-year-old children in the home context (2024)
Journal of childhood, education & society
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Differences in Skills Among Secondary School Students in Turku (2024)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Social inequality in skills: Exploring the moderating role of extracurricular activities related to socio-economic differences in non-cognitive and cognitive outcomes (2024)
European Journal of Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Sosiaalityön pääaineopiskelijoiden ammattiuraan liittyvät preferenssit ja niitä selittävät tekijät (2023)
Yhteiskuntapolitiikka
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
The Significance of Socioeconomic Background for the Educational Dispositions and Aspirations of Finnish School Leavers (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Harjoittelijana poikkeuksellisissa olosuhteissa – Kyselytutkimus sosiaalityön opiskelijoiden kokemuksista käytännön kentältä (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Explaining children’s social relationships in early childhood: the role of parental social networks (2023)
European Early Childhood Education Research Journal
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Student Disengagement in Finnish Comprehensive Schooling (2023)
(A3 Vertaisarvioitu kirjan tai muun kokoomateoksen osa)Communication skills predict social-emotional competencies (2021)
Journal of Communication Disorders
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))