
Tiina
Turunen
erikoistutkija, INVEST tutkimuskeskus ja lippulaiva
Links
Julkaisut
Interventions That Failed: Factors Associated with the Continuation of Bullying After a Targeted Intervention (2023)
International journal of bullying prevention
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Intention to Stop Bullying following a Condemning, Empathy-Raising, or Combined Message from a Teacher - Do Students' Empathy and Callous-Unemotional Traits Matter? (2022)
Journal of Youth and Adolescence
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Rumination Mediates the Longitudinal Associations Between Elementary-School Victimization and Adolescents' Internalizing Problems (2022)
Journal of Interpersonal Violence
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Facilitators and Barriers to the Sustainability of a School‑Based Bullying Prevention Program (2022)
Prevention Science
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Effectiveness of the KiVa Antibullying Program with and without the Online Game in Chile: a Three-Arm Cluster Randomized Controlled Trial (2022)
Prevention Science
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Longitudinal associations between poor reading skills, bullying and victimization across the transition from elementary to middle school (2021)
PLoS ONE
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Bullying among students with reading difficulties (2021)
(Artikkeliväitöskirja (G5))Alakoululaisten suomenoppijoiden opetusjärjestelyt ja kielitaidon tason yhteys luetun ymmärtämiseen (2021)
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Kiusaamiseen tehoavat parhaiten näyttöön perustuvat toimintatavat (2021)
INVEST blog
(Yleistajuinen artikkeli tai blogikirjoitus (E1))
Sustainable antibullying program implementation: School profiles and predictors (2020)
Scandinavian Journal of Psychology
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))